söndag 17 februari 2013

Bilder från dopet


 Haha! Gud, jag ser helt speedad ut på alla bilder. Men det var jag också. Så himla glad och lycklig!

 Jag älskar den här bilden. Ediths faddrar/gudföräldrar är min syster Julia, hennes man Victor, min bror John...och på bilden här under Christoffers syster Jessica.

 Vilka fantastiska gudföräldrar vår dotter har fått!
 Min mamma och jag har något djupt samtal antagligen. Christoffer tänker nog, hur lång tid ska detta ta. Haha!


 Mys med faster ka (som Edith kallar henne)
 Alla kusiner samlade på Ediths rum efter dopet. Vi såg knappt henne på hela kvällen. Dom har så kul tillsammans!
Edith och Bella pustar ut i soffan.


Mer bilder är på väg!

2 kommentarer:

  1. Åh, såå fina bilder!! Jättekul att se...
    Saknar er alla!
    Puss o kram

    SvaraRadera
  2. så fina bilder från dopet : )

    SvaraRadera