måndag 25 februari 2013

Foton som betyder

Kolla in Bellabus! Så gosig och busig!! Jag älskar denna bilden. Den säger allt! Bella har det busigaste skrattet som finns. Lillasyster Ellie kommer tvåa.

Varför åka utomlands? Så här brun kan man bli efter en vecka på Roskilde.

Öl och varma mackor en härlig sommarkväll i Christoffers lägenhet.

I väntan på prinsen...

Här är han! Det var så stort att ens kompis fick barn. Coolaste morsan Sabina. (det är dock jag på bilden.)


Min morfar. Han har det finaste hjärtat. Så speciell för mig.

Lilla bönan. Jag fick gosa hur mycket jag ville med Bella och Ellie. Kärleken till dom kan ingen ana förrens man själv blir moster.

Noell har kompismys med oss.

Vi skriver på papperna till våra nya lägenhet....

som ligger gångavstånd från den här utsikten.

Inflyttning pågår.

Noell hälsar på...

och är med på inflyttningsfesten.

Många middagar på balkongen blev det....

och mycket vin.

Jag upptäckte och fick ta del av Christoffers pedanteri. Så här såg det ut ofta efter jag lagat mat.
My god! Haha!

Sen kom du. Vår lilla lila sparv. På sjukhuset pratade dom om dig och kallade dig för lilla dockan.
Det är så otroligt att JAG!! har burit och fött den mest fantastiska dottern och flickan i världen.


2 kommentarer:

  1. Härligt med en så go morfar och härligt med Pripps Blå.

    SvaraRadera
  2. sååå fina bilder jose <3
    är verkligen speciellt när ens vänner får barn och när man ser det växa i magen först : )
    puss på finaste edith och jose

    SvaraRadera