torsdag 14 februari 2013

Videoklipp

I dag har jag och Edith varit på fika hos min kompis Sabina och hennes son Noell.

Noell var trött och Edith hade en tand som störde henne så jag och Sabina hojtade till varandra lite då och då mellan våra avbrutna samtal. Haha!
Alltid lika mysigt och roligt att ses. Edith älskar när Noell busar med henne och hon tycker det är såå kul med deras katter. Det tycker Sabina är roligt för jag då är ju ingen särskild djur människa.
Haha!

När jag kom hem väntade detta på mig....


Jag älskar ju rosa! Christoffer hade också hört på radion i dag att tre rosa rosor betyder att man fortfarande är förälskad.
Åh, min snygga, roliga, underbara, bästa man!!

Nu ska jag visa något roligt. Ett videoklipp. Det är från när jag och Christoffer var på semester sommaren jag var gravid. Vi hyrde en liten stuga. Då visste vi inte om vi skulle få en flicka eller pojke men namnet Edith har vi alltid pratat om innan vi visste könet.
Jag asgarvar varje gång jag ser detta för det påminner mig om hur kul vi alltid har.

Hahaha!

Glad alla hjärtans dag allihop!!

1 kommentar:

  1. Snyft...jag kan inte se videoklippet! Går inte att öppna...
    Puss o kram
    Ps: så fina rosor!!

    SvaraRadera