onsdag 27 februari 2013

Vår & Sommar

Ååååh, snart är det Påsk! Min favorithögtid! För det närmar sig varmare väder och man får godis.
Haha!

Här kommer en bildbomb av härliga vår och sommarfoto från olika år.

 På väg till Christoffer. Samma tid varje kväll.

En härlig vårdag vid bron med Anna, Sabina & Noell.

 Glad Påsk!

 Jessica & Bella.

Haha! Mamma med en sjal på huvudet. Alla i familjen är känsliga för drag.


Kaffe i Karlskrona.
Mmmm!!

 Mina syskon John & Julia.
 Grillmästaren!
Party i pappas uterum. Haha!

Systermännen & polarna!

Så underbara bilder! Mormor, mamma och brorson.
Jessicas spritblandning.

 Fika i mammas trädgård med min och Christoffers familj & släkt.
 Min mamma är så söt. Tycker det ser precis ut som att Edith kommer få hennes lilla näsa.
 Detta är Kent i sitt esse. Haha! Så jävla rolig! Hoppas han känner att jag tänker på honom varje dag och jag och Christoffer pratar om honom mycket ofta.
Syskonen Carlsson. Så himla fina!

Första våren med vår Edith i vårt nya boende. Känslan är oslagbar.

1 kommentar:

  1. Guud vad fina bilder gumman, jag blir helt rörd! Bella som liten, fina foton på lilla mamsi, Kent...
    Älskar dig!

    SvaraRadera