söndag 3 februari 2013

Jakt efter klänning!

Jag sitter och kollar på H&M hemsida. Tänkte kolla om där finns något fint jag kunde ha på mig på dopet.




 Haha! Next!


 Snyggt och så men nu var det dop jag pratade om. Inte nattklubb.


 Amen va? Slits i skrevet?


 Fint. Men jag är 28 år.


Denna är ju riktigt söt och fin. Men vad är det för längd?? Eller rättare sagt, var är längden??


Snygg klänning men fortfarande för kort. Stilfull men såna skor äger verkligen inte jag.
Fan va rolig syn om jag hade traskat runt i snön utanför kyrkan med såna skor. Haha!


 Ok för att jag har en färgstark personlighet men bör överdriv.  Jag bor i Malmö. Inte Hawaii.


 Alltså. Är detta en klänning? T-shirt kan man sova i. Dessutom hade jag aldrig kunnat stå för den här eftersom min favorit radio kanal är NRJ och jag älskar Shania Twain och Da Buzz för att nämna några..


Ser ut som heminredning.


Denna var ändå lite fin. Men så tråkiga färger. Särskilt nu på vintern när man är blek.

Det är lite roligt för modellerna som visar klänningarna har aldrig strumpbyxor på sig. Det måste man ju ha nu. Strumpbyxor kan både lyfta en klänning och dra ner den. Jag har bara stövlar så en klänning måste matcha dom. Ja, voine voine.


I dag är det premiär för Edith att sova i sitt rum. Nu sover hon gottigt. Undra om hon gör det hela natten? Jag får uppdatera.

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa Se & Hör. Shit vad stort sovrummet blev utan Ediths säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar