måndag 7 januari 2013

Bus & hemliga planer

Måndag i dag. Alltid segt. På Tisdagen är man alltid skittrött. Haha!

Edith är alltid en solstråle. Särskilt när det händer saker och när hon får träffa folk och barn.
Hon vill så mycket och se allt så därför är det så frustrerande för henne nu när hon inte kan ta sig fram själv.

Resultatet av det är en väldigt trött mamma. Haha! Hon vill hänga med mig på allt. Och sen tror jag också hon har lite seperationsångest för hon vill att jag ska vara vid henne hela tiden.

I dag fick hon promenera utomhus i sina små Kavat skor medans jag höll henne. Oj vad snabbt det gick!
Kanske är mycket lättare med skor? Hon tyckte i alla fall det var skitkul! Jag också. Hela grannskapet hörde väl mig när jag gormade Åh så duuuktiii du eeee!!


 Edith älskar sina får på sitt rum från Färg & Form.


Bus med pappa.

I dag har jag städat ut julen. Gud vad skönt! Julpynt är inte snyggt. Däremot mysigt men nu längtar jag efter våren. Men först ska min underbara dotter fylla 1år. Herregud! Tyckte nyss jag låg och sög in lustgasen så jag blev ballögd. Haha!

I  Februari runt Ediths födelsedag så kanske det händer något skojsigt också. Tihi!

Nu när sessan sover så ska vi hänga upp lite tavlor i hennes rum. En från faster med plats för foto för varje månad, och två som jag komponerat själv. Sjukt fint om jag får lov att säga det själv!

1 kommentar:

  1. Visa gärna dina egna komponerade tavlor!! Är jättenyfiken...

    Puss

    SvaraRadera