söndag 6 januari 2013

Du som är frisör

Hjälp mig!

Jag är har i grunden råttfärgat hår men har färgat det mörkt hos frisör (nu senast hemma med toning) i flera år.  Mitt hår blir alltid svart eller rött. Både när jag färgar hos frisör eller när jag gör det hemma.

Jag vill ha ljusbrunt! Går inte det?!

Sån här hårfärg vill jag ha!


Kanske inte syns så jättebra men ni fattar på ett ungefär va?

Om du är frisör eller känner någon som är och kan fixa detta till mig så kan ni väl hojta till??
Då blir jag glad! Och impad.

3 kommentarer:

  1. Hallå Josefin! Det verkar som att ditt hår suger åt sig färg nåt enormt elelr så har du färgat det så pass mkt att det lätt blir sotogt nu. Vad du behöver är en blondortvätt (avfärgning) om du ska kunna få den hårfärg du önskar. jag brukar säga att man får den finaste färgen av att göra dessa behandlingar successivt. Vill du så kan jag hjälpa dig, måste i sådana fall ta en ordentlig titt på ditt hår. Kram!

    SvaraRadera
  2. Inte frisör men tycker att ditt hår är super fint!
    Kramen

    SvaraRadera
  3. Gumman! Den hårfärgen på bilden hade du nog passat super i! Jag tycker ju du är finast i brunt, gärna ljust!
    Testa min frisör då! Hon är bäst, jag har gått där i cirka 10 år!

    Pusspuss!

    SvaraRadera