tisdag 15 januari 2013

Detaljer i bild från Ediths rum.

 Stora nallen fick Edith från sin farmor när hon föddes. Den lilla nallen är från när Christoffer var liten.

 Än så länge leker ju Edith inte så mycket inne på sitt rum och med sina leksaker men jag tycker det är viktigt att man inte inreder för stelt. Rummet är ju till för att lekas i.  Så det är en tanke bakom i att placera leksakerna längst ner så hon kan nå dom. Hello Kitty klosslådan och diskstället är såklart från mormor. Vem annars? Haha!
Egen komponerad tavla. Kommer flera Katta. Hihi.

Julklapp från faster.

Vaggan som mormor fixat och farfars fina touch blir perfekt för alla dockor och gosedjur.

Jag är helt manisk om kvällarna. Kan stå i timmar bara för att få till det rätt med en filt på Ediths rum. Haha! Det är så kul!!

Nu ska vi bara införskaffa liten nattlampa (jag har ändrat mig, jag vill ha vit i stället för rosa) och ett spjälsängskydd som är tjockt och högt. Ikeas är fan värdelösa!

Sen ska vår goding börja sova i sitt rum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar