torsdag 3 januari 2013

Ny vinterjacka!

Jag är helt slut efter en hel dag på Emporia med mamma/mormor och Edith.
Det var premiär för Edith att åka mormors bil. Det gick superbra till sist att mecka in bilbarnstolen men det tog typ en timme och två samtal till Christoffer PLUS att efter vi åkt en bit så kom jag på att hon åkte på fel håll. Hahahha!!

Jaja, nu vet jag i alla fall. Man kan ju lätt säga att vi var redan trötta när vi kom till Emporia.
Ändå så var vi där  iflera timmar.

Jag hittade minsann en vinterjacka. Nu är det fan vuxenpoäng till max!

Tadaaa! Pälsen kan man ta bort och det har jag verkligen gjort. Usch. Men bra att ha när det blir riktigt kallt. Jag är så glad och nöjd. Den är så varm och fin.
Märket är 8848 ALTITUDE.

Lite bilder från i dag.


 Min lilla flicka har en tand som retar henne och då är inte matlusten på topp. När vi fikade så fick hon en croissant. Hon satt knäpptyst och mumsade! Haha! Jag vill helst undvika att ge socker men när hon inte äter så bra så känns det skönt att hon får något i magen och det kan bli för överdrivet också att ett litet barn ska undvika socker hela tiden i alla situationer.


Finaste mormor.

Edith somnade i min famn när vi gick runt på Emporia så vi satte oss i en soffa så hon kunde få sova lite och snackade loss medans vi glodde på folk. Mysigt!!



 Min älskade dotter. Tänk att du är min. Jag älskar att vara din mamma.

1 kommentar:

  1. Så fina bilder på Edith med mamma och med dig! Tack för de fina presenterna till Bellsan igår, hon blev så glad! Edith får komma hit snart och leka på ovanvåningen!
    Puss och kram till min söta syster!

    SvaraRadera