fredag 11 januari 2013

Snyggaste heminredningen online!

http://www.hm.com/se/department/HOME

Åååh!! Jag vill ha allt!! Sjukt snygga saker till ett normalt pris!

Jag är ute efter en rosa ryamatta till Ediths rum. Jag gillar cerise rosa men vill ha en ljusrosa matta. Det ger lite mjukare intryck. Hittade en jättefin på Rusta som hette Ayla men den ska såklart utgå. Fan också!

Någon som vet var jag kan hitta någon annan? Tycker jag har kollat överallt. Annars får vi köpa en vit men känns som om den kommer bli smutsig fort.

Taklampa är jag också ute efter till Ediths rum. Tänker mig en vit och diskret.
Har sett en jättefin med spetstyg men den kanske inte ger så mycket ljus? I ett barnrum måste det vara bra ljus så man kan leka.

I dag har jag och Edith blivit bjudna på bullar och kakor hemma hos min vän Petra och hennes döttrar Laura och Olivia. Det var så mysigt! Som alltid!
Edith diggar Petra starkt. Vill ha hennes uppmärksamhet hela tiden och lyssnar spänt på när hon visar och berättar saker. Och skrattar när hon busar.

Det är så roligt att ha en vän som ens barn tycker så mycket om. Och vi tycker så mycket om dom!
Laura och Olivia är så goa! Så glada, sociala och älskar att kela.
Dom 3 girlsen var så himla söta i dag när de satt på filten tillsammans.

Nu ska vi mysa i soffan med lite vin! Snark! Haha!



1 kommentar:

  1. Sagas rosa köpte vi på rusta. Vet de har liknande på ekohallen och citygross:).

    SvaraRadera