torsdag 10 januari 2013

Jag har världens sötaste flicka!


Ni ser ju själva! My god! Att skryta om Edith kommer jag alltid att göra. Tänk att det bästa av mig och Christoffer resulterar i världens vackraste flicka. Vår dotter! Blir galen av kärlek!

I går fyllde hon 11 månader. 1 år om en månad. Jisses!

Det har varit lite segt med bloggandet. Väldigt intensiva dagar och jag är såå trött.

Dessa bilder är från när vi var i stan i dag. Vi lunchade på McDonalds och sen sprutade jag på mig parfym inne på Åhlens. Haha!
Parfym är min passion. Jag kan typ alla som finns. Doften, flaskan och vad den heter. Men nu har jag blivit ringrostig så nu får jag ta mig i kragen och sniffa på nya som tillkommit.


4 kommentarer:

  1. Visst var det fig o söta Edith dom vänta på bussen vid möllan idag??

    SvaraRadera
  2. Jag åkte förbi i buss 142 (bor där madde bodde som ung, hoppas du fattar...vill inte skriva ut var på nätet). :-))

    SvaraRadera
  3. Det är så härligt att läsa om din kärlek till din dotter!! Det är precis så det ska vara... Tänk så många barn som aldrig får uppleva det. Usch, sorgligt...
    Puss på er alla o trevlig helg!!

    SvaraRadera