torsdag 17 januari 2013

Silly U & premiär för pulka

Åh, vad jag längtar efter varmare väder! Slippa ta på sig en massa kläder när jag och Edith ska gå ut.

Bara att klä på Ediths hela vinterutrustning tar ju typ 20 min. Hon hatar det! Får alltid sjunga och spexa så att hon inte börjar klä av sig själv. Väl ute är man helt slut! Haha!

Gud vad trött jag är! I dag kommer min mamma hit. Det ska bli mysigt! Det tycker Edith också.
Mormor underhållaren. Haha!

Innan dess så ska vi handla lite kaffe och bullar. Hur ska jag orka? Edith sover och det är nu jag borde göra mig i ordning...

I mitt huvud just nu snurrar tankarna om barnrum och dop. Älskar att planera och tänka ut vad vi ska handla till Ediths rum och hur där ska se ut.

I vår lägenhet är värmen väldigt märklig. Här är varmt men det drar något otroligt så näsan, fötter och händer är iskalla. Det är sjukt ohärligt!
Jag vill köpa isolering till fönstret på Ediths rum i alla fall. Det ska ju inte vara drag där, på min lilla goding. Älskling, Hornbach nästa!!



Detta spjälskydd från Silly U ska vi köpa till Ediths säng. Det är ju inte riktigt min grej med figurer på barnsaker men detta är gulligt ändå tycker jag. På andra sidan så är det enbart rosa så det gillar jag.
Såg det på Babyproffsen och det är precis ett sånt jag letat efter. Tjockt och mysigt så hon inte kan fastna med benen i spjälrorna eller slå sig. Tips tips!





Första pulkaturen i Tisdags! Hon älskade det! Körde utanför vår trädgård i en timme. Lilla sparven blev skitsur så fort jag stannade. Åh, mammas lilla hjärta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar