lördag 5 januari 2013

Nyårsbilder!!

Min syster. Min Jullan. Min Marlena. Din fina hy som kläs av unika fräknar och dina strålande isblå ögon gör dig vacker som en dag.

Efter den otroligt goda maten åt vi smarrig dessert. Mmmm!!



Ellie


Hur många ska ha kaffe?


Bellsan


Låt festen börja. Notera Elliot i fönstret som har skyddsglasögon när han smäller raketer med Oliver och min bror. Haha!





Vår älskling. Lilla busen.

Leker med docka. Vad annars? Den här har hon fått av mormor. 

Min bror John med sin lilla söta kaffekopp. Hahaha!!


Kusinerna. Ellie och Bella är så otroligt gulliga med Edith. Det är hennes killkusiner också. Det är sån lycka för mig och för min lilla tjej som har fyra så gulliga kusiner. 



God fortsättning önskar vi er alla!!

3 kommentarer:

  1. Så Goa bilder jossan:). Fin nyår ni verkar ha haft!

    SvaraRadera
  2. God fortsättning till er också Jose!!
    Jättefina bilder på alla!! Härligt med så många kusiner!!
    Puss o kram

    SvaraRadera
  3. Fina bilder på kusinerna gumman! Så mysig nyårsafton vi hade! Så rolig bild på Jonte och kaffekoppen, haha!
    Puss och kram!

    SvaraRadera