lördag 12 januari 2013

Dopzilla in da house!

Den 9 Februari ska vår Edith döpas! På hennes 1-års dag.

Vi tycker det ska bli så otroligt roligt! Det kommer bli en minnesvärd dag.

Vi har bara bjudit dom närmsta i vår familj men ändå blir vi ca 25 st. Förstår inte?!
Man vill ju egentligen bjuda hela världen men dopet är ju för oss och Edith. Att fira henne och att hennes namn är just-hennes.
Därför är det just mysigt att bara den närmsta släkten kommer. Vi firar att vi hör ihop.

Gud nu bölar jag nästan. Haha!

Jag trodde inte jag brydde mig om allt runt omkring men jag har blivit lite av en dopzilla i smyg! Haha!
Drömmer om rosa servetter och vad det ska spelas för låt osv. Mer småsakerna runt omkring. Detaljer!





Jag själv är inte döpt men här är en bild från när Christoffer skulle döpas. Så himla gullig!
Undra vem han är lik? Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar