lördag 19 januari 2013

Dopklänningen passade!

Ediths farmor Kristina och farfar Thomas har precis gått.  Vi prövade dopklänningen på Edith och den passade perfekt! Såå söt hon är i den!!

Thomas visade mig lite om släktforskning. Jag har börjat fundera mer och mer på min egen släkt sen jag fick barn. Det ska bli spännande om jag hittar något!

Innan fikat var vi och köpte en taklampa till Ediths rum. Det börjar arta sig minsann. Hennes rum är det finaste i huset. Haha!





Denna lilla sparven som är lite si så där för att äta klämde en burk mat för 1-åringar häromdan! Snacka om att jag blev paff! Antingen älskade hon just den maten eller så var hon bara sjukt hungrig. 
Hon är så duktig på att äta själv!

Jag undrar, är det någon sen tidigare som läser min blogg? Det ekar väldigt tomt här inne.


3 kommentarer:

  1. Så kul att dopklänningen passade! Lilla sötisen kladdar loss med maten (jag vill bara torka av henne, haha! Puss!

    SvaraRadera
  2. De berättade om dopklänningen- superkul!! Jag visste det skulle fixa sig :)
    Pussa gullefjunet, kram

    SvaraRadera
  3. Här är en till pedant som gärna skulle torka sötnosen om munnen!!! Hahaha...

    Jag läser ALLTID dina inlägg men kommenterar inte så ofta då jag oftast läser dem sent på kvällen... Tänker alltid att jag kan kommentera dagen efter men tyvärr blir det inte alltid av.... Sorry! :(

    Är såå glad att jag kan följa er och lilla Edith här då vi inte träffas så ofta... Sluta ALDRIG att blogga!!! :)

    Puss o kram

    SvaraRadera