måndag 17 december 2012

9 år av kärlek i bilder.

Jag älskar dig för du är så speciell. Tyst i stora sällskap men du är ändå den enda jag ser.

Du älskar det hos mig som andra hade säkert tyckt varit störigt, knäppt eller jobbigt. Som att jag kan få utbrott för att jag inte hittar mitt läppsyl. Eller när jag surar om du inte vill åka till Ikea (då gör vi det ändå) Haha!
Du orkar lyssna på när jag babblar om sjukt ointressanta saker. Och det viktigaste av allt, du har stöttat mig vid svåra tider och visat att du är en man. Min man.

Du är bäst Christoffer. Att du är den snyggaste jag vet är bara en fet bonus.

Tack för att du finns och för att du är världens bästa pappa till vår Edith.


Lyssna och titta samtidigt på bild orgie av 9-årig kärlek.




























2 kommentarer:

  1. Ni är så fina, riktiga gullisar! Kram Petra

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder och så fina ord om din älskade! Blir så glad :) Önskar er många år till tillsammans. Kramar

    SvaraRadera