torsdag 6 december 2012

Skärpning ob Fleur & bravo Pampers

Alltså...nej. Vad har ob Fleur tänkt på när de skapat nytt sätt att ta av plasten från tampongen?
Jag får aldrig av det hur jag än fixar och trixar. Dessutom har jag nästan alltid publik (Edith) och hon finner nog andra saker roligare än glo på hennes mamma när hon fumlar runt.

Sååatte, den nya öppningslösningen är nog inte till för småbarnsföräldrar.

Den gamla goda tiden när man kunde öppna upp i mitten direkt.

Någon som upplever samma?


Men jag måste säga bravo till Pampers! Första gången jag testar det märket sen Edith var nyfödd.
Vilka bra blöjor. Bra passform, suger upp kisset bra och dom luktar inte och blir inte tunga.
Gud, man kan tror jag vart sponsrad. Men det är jag inte. Haha!

Lite dyrare än andra blöjor men det är det klart värt. Bara det bästa till min lilla tjej.


Tips tips!!

Fast bara ett liitet klagomål. Designen? Amen! Hur tänker folk? En liten rosa fjäril eller ett litet hjärta hade väl inte varit så mycket begärt? I stället har de en massa djur och konstiga figurer. Usch! Haha!

I dag har vi bara varit inne. Lite segt men jag har städat så då har man ändå fått gjort det.
Nu tänkte jag lägga mig och läsa Vi Föräldrar. Ahh så mysigt den lilla stunden.


I morgon är det Fredaaaa! Vad ska ni göra i helgen?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar