fredag 21 december 2012

Barnmössa från Reflex

Snart börjar Sveriges Hjältar. Jag älskar program man kan böla till. Till det avnjutes såklart vin och godis. Mmm!

Om vi orkar så ska vi se Taken 2. Har ni sett Taken? Om inte, gör det!! Riktigt bra!

Nu har vi handlat klart allt till julafton. Typ. Haha! Det är sjukt att varje år alla ska handla samtidigt när man vet alla tänker samma.
Bör jag säga att Ica Maxi var fullt?

Om ni bor i Malmö området så skynda till Barnens Hus vid Jägersro. Butiken ska upphöra så det är 50 procent på allt!! My God!

Jag har varit ute efter en bra mössa till Edith. Som sitter åt och täcker öronen. Och såklart fin.

Det blev en rosa mössa från Reflex. Den sitter bra, täcker öronen och den är vind och vattenavisande.
Kostat 100 kr men köpte den nu för 50 kr. Perfekt!

Ni som jag känner och läste min blogg på Mama. Läser ni fortfarande min blogg?
Jag tycker ni är lite kassa på att kommentera.

Gör mig nu lite glad så här i juletider.  Haha!



Alltså jag ÄLSKAR mor & barn bilder, motiv, skulpturer mm.
Så himla vackert!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar