onsdag 19 december 2012

Bossen i huset!

 Mmmm, mamma du skulle inte ha mer gröt va?

För jag var lite sugen....


Det syns vem som bestämmer här hemma va?

Jag hade ju planerat att ha bilder från vår dag med min vän Petra och hennes flickor Laura och Olivia.
Petra svamlade om att hon skulle ta mascara först och sen så glömde jag bort det. Nästa gång ska det bli bilder!

Vi har haft en jättemysig dag tillsammans. Flickorna var så söta när de lekte på golvet ihop.


Jag kan inte fatta att det snart är jul. När man är mammaledig så får man inte riktigt samma julkänsla som man fick när man jobbade. Men den lär komma när vi firar med våra familjer.
Vår första jul som föräldrar. Vår älskade älskling.

Någon som vill dela med er vad ni ska göra?


Jag är sån jävla sucker för Chris Browns musik!!!

1 kommentar:

  1. Tack själv för en fin dag! Tur jag lyckades med att få dig att glömma vår fotostund, hehe! Får glamma till mig nästa gång, så vi verkligen kan visa upp hur snygga småbarnsmammor är...;-) kram Petra

    SvaraRadera