söndag 23 december 2012

Kronan på verket....mer bilder kommer sen!

I dag är det julafton! Klockan 3 kommer Ediths Farmor, Farfar, Gammelfarmor, Faster och Christoffers morfar.

Julen är jättemysig men allt innan hade man kunnat vara utan. Det blir så uppjagat. Det viktigaste är god mat (som inte är överdriven till max att det ska finnas ALLT på julbordet, att man umgås men det allra viktigaste är barnen tycker jag. Att det är anpassat efter dom.

Egentligen är ju julen till för dom och att dom känner värmen ihop från alla som träffas.

Nu sitter jag här och bloggar medans Christoffer irrar runt och städar. Jag ska strax hjälpa till.
Måste bara samla energi. För  mig är det inte lika viktigt att det ska vara mega städat. Jag är ingen pedant och varför ska man låtsas vara det inför andra? Haha! Men det är klart det ska vara rent och fräscht.

Julen hos min pappa i går var jättemysig! Edith fick pussel, träningsoverall från Adidas och en gåstol.
Så himla fina presenter! Vi blev så glada. Ska lägga in foto sen.

God jul till er alla!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar