onsdag 5 december 2012

Trött & nöjd efter galej

Såg i dag att jag glömt ställa in att alla kan kommentera. Men nu är det gjort så det är fritt fram. ;)

Vinkvällen i går hos Petra var alldeles underbar och såå rolig! Det var härligt att bara få sitta och snacka.

Hon bjöd på ostbricka. Det var verkligen längesen. Mumsigt till rödvin. Fan, jag glömde ju ta bilder!Får bli till nästa gång.

Vi kom fram till i alla fall att vi inte delar musiksmak. Jag anser mig att vara allätare men hon gillar soul, jazz, och rnb. My god, fy fan! Haha!

Vi lyssnade mest på romantiska italienska hits. Haha!

Jag tänkte inte att det blev så mycket vin men vid halv tolv snåret när jag skulle vänta på taxi och jag stod och dansade macarena dansen till  Petra i fönstret ute på gatan....såå insåg jag att vinet smakade nog väldigt gott.

I dag har jag varit trött kan jag säga. Jag och Edith tog en sväng i alla fall till Coop för att handla lite.
Man märker verkligen att hon mår bra av att komma ut och se saker.

Bilder jag tog i dag av min lilla solstråle.




 Hahahahaha!! Som jag och Christoffer har skrattat åt den här bilden. Vår lilla goding!! Mamma upp i dagen.
 Jag är så oehört kär i denna lilla människan.

Edith vilar inne på Coops bänk och säger hej till alla som går förbi medans jag tar på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar