torsdag 20 december 2012

Ärligt??

Amen, vad fan är det för urval  av vinterskor som finns??

Antingen så kostar de verkligen över mammapenning gräns eller så får man ju köpa ett par billiga där sulan ligger snett åt sidan efter en vecka.

Dom där där mitt i mellan....ja vad ska man säga.

Skorna jag är ute efter måste vara bra, varma och så måste de vara sköna att gå i. Clarks vill jag så gärna ha men dom kostar 2300 kr. Eh va??

Jag funderade på Ecco lite. Dom har ju ändå skor som sägs vara bekväma. Men jag ändrade mig ganska snabbt.

Här är typ urvalet i kategorierna

 Vart är detta snyggt?? Hallå klumpfot! Inte så man smyger förbi precis.
 Alltså, jag vill gärna behålla mitt intimliv med Christoffer.
 Jag har barn. Vi är...utomhus.
 Jag bor i Sverige där det är lite snö en tid. Jag ska inte åka skidor i Sälen.
 Usch.

Mulle gick jag på som liten.



Hoppas jag inte förolämpade någon nu. Jag menar inte att jag har världens bästa smak.
Kan de inte bara göra en diskret, snygg vintersko som inte kostar skjortan och som man kan promenera länge i??

Tips någon?










1 kommentar:

  1. Haha, jag klarar inte dina skokommentarer! Som jag skrattade!

    SvaraRadera