torsdag 6 december 2012

Att kommentera

Jag tycker det verkar så bökigt när man ska kommentera här på bloggen. Att man måste välja profil.
I alla fall, dom som läser min blogg och inte har en egen blogg ska välja namn/webbadress och då bara skriva sitt namn.

Då kan man kommentera. Undra om man kan göra det lättare? Jag ska kolla upp!
Nu hoppas jag i alla fall att det kommer finnas lite kommentarer.

Alltså jag känner mig lite irriterad. Det är problem med värmen i lägenheterna där vi bor.  Vissa har det jättekallt och vissa har det jättevarmt. I bland skiftar lite då och då.

Otroligt störigt. Jag blir så seg i huvudet när det är så varmt men å andra sidan är det fruktansvärt när man fryser om fötter och händer och man känner hur det drar. Det är sån pass stor skillnad att vi har kondens på fönsterna!! Amen ärligt!

Jag tycker vår hyra ska sänkas om det fortsätter så här. Haha! Men det är nog bara jag som tycker mycket.

När vi ändå klagar. Nån mer än jag som INTE gillar snö? Haha!

Avslutar med två sköna låtar som jag alltid lyssnade på i slutet av min graviditet. Såna minnen.
Där gick man och vaggade i den hala snön och fantiserade om hur ens lilla flicka skulle se ut.



Alltså huur bra är inte dessa två låtar?! Jag får rysningar.

2 kommentarer:

  1. Måste prova om detta fungerar... Puss

    SvaraRadera
  2. Skitjobbigt hos oss på Bloggfamiljen med har jag förstått.. Hoppas det blir bättre!
    Kramen

    SvaraRadera