torsdag 13 december 2012

Ediths rum

Här sitter hon, min lilla tjej i sitt rum med sin fina Build a Bear. Om det har undgått någon ny läsare så ääälskar jag rosa.  Hon verkar trivas i sitt nya rum. Jag försöker vänja henne mer att vara där eftersom vi vill hon ska sova där inne. Hon vaknar lätt av små ljud och hon själv gnyr till ofta på natten och det gör att man ligger på helspänn.

Vi får se. Om vi märker att hon inte trivs så får hon sova inne hos oss igen.



Åhhh, hon är så söt min lilla goa, glada, bestämda tjej!!

Hahaha!! Lik sin mamma!!

Vi var bara ute en kort sväng i dag. Lagom lockande väder.  Dessutom har denna veckan bjudit på väldigt lite sömn så jag har knappt orkat tagit mig ut. Varit som en zombie. Nån mamma som känner igen sig? Nu har Edith sovit middag i sin säng två dagar i rad. Annars har hon sovit i sin vagn men häromdagen hittade jag henne halvägs ut så det är nog ingen bra ide längre. Haha!

Nu vill jag bara pimsa färdigt i hennes rum så det blir myspys.

Åhhh, den här mössan vill jag ha till Edith!! Såå himla söt!!
http://www.babyshop.se/mossa-stickad-rosa-hjarta/p/48776


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar