torsdag 27 december 2012

Brio Sitty inviger Emporia & parabener my ass!!

I dag har vi invigt vår nya Brio Sitty. Det är en present från Ediths snälla mormor.

 Hahaha! Ediths nya min hon gör. Mössan är julklapp från Faster. Overallen är kusinens gamla. Märket är Ticket to Heaven. Scarfsen hade jag när jag var liten. Tossar på fötterna från Name it. Om någon var intresserad. Haha!
Tjohoo! Mot Emporia!!

Där var jättefint! Sjukt mycket folk! Christoffer hittade ett par skor. Jag var också på jakt. Antingen var det överdrivet dyrt eller så var min storlek slut. Men en sjuk grej, jag har alltid haft stl 36 i skor men nu var alla för stora?! Även med sula. Vad har hänt? Har mina fötter krympt?

Jag hittade inga skor. BULL! Vi ska kika lite i morgon på Mobilia. Hederligt lugnt köpcentrum.
Haha!

Vi åkte hem efter 3 timmar och då hade vi bara vandrat på 1a våningen. Vi var helt slut!
När vi kom hem och hade vilat så traskade jag till Ica Maxi och handlade lite.

När jag gick dit så hade det hunnit blivit mörkt. Jag kände mig faktiskt lite rädd. Hur sjukt är inte det??
Klockan var typ 4! Haha!


Eh, tror inte de va? Köp inte den här! För ganska längesen köpte jag typ en sån här duschcreme av Dove. Det började sticka på kroppen och jag fick röda utslag.

När jag såg den här så tänkte jag att samma sak kan inte hända eftersom den här är för känslig hud och är fri från parabener. Men jo..samma sak igen. Är inte det lite märkligt? Parabener kanske ändå är lite bra?


Min fina styling på köksbordet. Är själv mega nöjd!

Nu ska jag och min fina kille avnjuta Konjak glögg. Den godaste om du frågar mig.

2 kommentarer:

  1. Hej tjejen.
    Min svägerska upplevde samma efter hennes graviditet att hennes fötter krymt. Hon har fått köpa in en helt ny skogarderob till min brors fasa:)))).
    kram på er!

    SvaraRadera
  2. Hej Josefin! Jag vet att jag är superdålig på att kommentera andras bloggar, jag har dock en bra ursäkt ;). Försöker att hinna med så mycket jag kan om dagarna barn, jobb, blogg och allt vad det heter men jag lovar att jag ska bättra mig! jag tittar in både hos Manuella (här uppe) och dig titt som tätt, det ska ni veta! Kram på dig!

    SvaraRadera