fredag 28 december 2012

Tappar hår. Biverkning av Concerta?

Jag har alltid fällt lite hår men nu på senare tid har jag börjat tappa jättemycket! Många jag känner tappade jättemycket av sitt hår ca 3 månader efter deras förlossning. Jag gjorde aldrig det.
Inte vad jag märkte i alla fall.

Kan det vara det som händer nu? Trots det är snart 11 månader sedan jag födde barn?

Jag tänker på om det kan vara på grund av min medicin Concerta som jag tar för min ADD??
Någon som har erfarenhet av det?

Det är fan inte kul! För att pigga upp mig och mitt hår så gav jag mig på en annan toningsfärg.
Jag brukar gå till frisören och färga min utväxt men det är så sjukt dyrt och en prioriterings fråga.

Det blir ändå fint när man gör hemma toning. MEN...jag lyckas alltid välja fel färg.
Antingen blir det svart eller rött.

Den här valde jag denna gången. Utan mahogny och koppar för att undvika att bli rödhårig.
Jag blev helt ok nöjd. Lite väl svarthårig. Fan också! Varför kan jag inte bara få ljusbrunt hår?
Min äkta hårfärg är blont.

Känner mig lite som hon i The Ring. Haha!



Jag känner mig lite busig. För i dag har jag köpt dyra skor. Tihi!


Tadaaa! Clarks! Varma och bekväma skor! Gud vad vuxen jag känner mig. Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar