måndag 17 december 2012

Sulky till salu i Malmöområdet någon?

Vi har en Urban Jungle till Edith. Vi älskar den på alla vis men nu är vi i ett mellanläge.

Ryggstödet går att justera i många vinklar men det blir inte helt rakt sittandes. Nu med alla vinterkläder så måste jag ha selen annars glider Edith ner men när hon har selen så blir hon fastspänd halvliggandes.
Då kan hon inte titta på allt och det är verkligen inte poppis. Jag blir så trött av att fixa och trixa.

Så är det någon som vill sälja sin sulky? Som bor I Malmö eller i närheten?

Jag hade tänkt mig något sånt här.

Den behöver inte vara ny. Huvudsaken är att den är fräsch och att den har varit i ett djur och rökfritt hem.
Jag tänker att Edith hade älskat att åka i en sån. Att få sitta upp rakt och kunna titta överallt.
Bara hojta till om ni vet nån som vill sälja en sulky! Suflett är inte nödvänligt men helst en sulky som har det.



Min lilla docka som bara vill vara med  hela tiden och titta på allt.

1 kommentar:

  1. Har tyvärr ingen sulky att sälja, är supernöjd med vår Brio Spin :) Mitt tips är att köpa med suflett så vagnen är användbar i alla lägen ända tills Edit är för stor för vagn.

    SvaraRadera