söndag 30 december 2012

Året i 12 bilder

Januari 2012

I väntan på vår lilla flicka. Jag letade läänge efter en babyoverall jag gillade. Den här gillade jag...inte.
Men den var neutral utan disney shit och blommor och skit. Haha! Jag köpte den för 500 kr på Polarn & Pyret. Det fula gröna P.et stör mig. Kunde varit rosa. Sen ska jag berätta att vår lilla tjej var så liten så hon drunknade i den här. Haha! Och den är i stl 50.

Februari 2012

Den 9e Februari kl 23:29 föddes vår Dotter!! Edith Iva Kristina. 2805g & 47 cm.
Största lyckan i livet.

När jag var ca 22 år så berättade jag för mina arbetskamrater på min dåvarande arbetsplats om hur jag trodde det var att ha barn. Det har alltid varit min största önskan i livet. Att få barn.
Jag sa att jag skulle sitta med min blivande man och vårt barn. Vi skulle sitta tillsammans och beundra det fina liv vi skapat.
Då svarade en tjej mig, wake up cinderella. Haha väldigt kul!!

Men hon hade fel. Mitt liv ser faktiskt ut så. Jag och Christoffer beundrar Edith hela tiden.
Älskar henne så det inte är klokt!!

Mars 2012

Hon är min. Jag är MAMMA.


April 2012

Första vårsolen. Vi vågar ta oss ut. Jag är sjukt hönsig. Kolla min hand. Haha!
Edith drunknar i alla kläder. 

Maj 2012


Min första Mors Dag. Jag får choklad av Edith. Men den bästa och godaste pralinen är du min älskling. 

Juni 2012

På kalas för kusinen Ellie. Uppvisning på länge för släkten. Vi känner oss sjukt vuxna och så stolta.

Juli 2012

Mys med pappa. Du är en riktigt pappegris. Skrattar så fort han visar sig. Det gör mig så glad.

Augusti 2012

Vaggan som mormor bara var tvungen att ha. Ringde på en okänd kvinna och frågade om hon ville sälja den. Hon skulle kasta den så vi fick den. Jag och Christoffer klämde in den i vår lilla lilla röda bil. 
Farfar målade om den så himla fint. 

September 2012

Du älskar hundar. Det draget har du ikke fått från din mamma. Haha!

Oktober 2012

Pappsen. Christoffer. Foffemannen. 10 poängaren (som min mamma alltid säger) Min älskling fyller 29 år!! 

November 2012

Christoffers första Fars Dag. Vi firar lite mer med paket.

December 2012



Bada, posa i min prinsess outfit och chilla lite i min gåstol från morfar. Det är livet. 


Fast detta godisätandet gotta stop! My god! Haha!

3 kommentarer:

  1. Men sötaste sötaste!!! Ett härligt år!!! Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Så söt liten tjej:)
    Gott nytt år!!
    Kramar från Victoria på www.victoriasprovkök.se

    SvaraRadera
  3. Så härliga bilder Jose!! Vilket fantastiskt och händelserikt år du/ni har haft!! Jag hoppas 2013 blir precis lika lyckligt!! Puss o kram på er

    Gott nytt år!

    Ps: Gillade Edith sin fina gåstol??

    SvaraRadera