fredag 14 december 2012

Fynda fina barnkläder & leksaker!!

http://www.annaaxel.se/
Butiken ska upphöra. Nedsatta priser.  Här har jag hittat skitbra saker som jag inte hittat i affärer.


När Edith har vaknat från sin lilla lur så ska vi nog bege oss till stan. Det är ju lite meck men mamsi Josefin måste komma ut och se lite folk och få frisk luft.
Kanske spruta på mig lite parfym ahh och kolla lite julklappar. Ja, jag är alltid ute i sista minuten.
Handla vin ska jag också göra! Herregud, det får vi icke förglömma. Lite godis till det och jag är fit for fight för en fredagskväll. Haha!

Vad ska ni göra?


Lite info om Riksbyggen är aldrig fel efter maten.

1 kommentar:

  1. Ha nu en härlig fredagskväll!! Hoppas du/ni får njuta ordentligt av ert vin o godis!! :)
    För min del blir det julfest med jobbet och sedan ev utgång!! Sådana fredagar njuter jag av nuförtiden... Hahaha...
    Trevlig helg! Puss o kram

    SvaraRadera