onsdag 26 december 2012

Julen i bilder


Världens bästa pappa kom hem med gran 4 dagar innan julafton. Edith blev lyrisk.

Julafton. Några timmar innan gästerna kom bakade jag pepparkaks hjärtan med allas namn på. Det var mycket uppskattat. Kände mig själv sjukt huslig! Haha! Det får nog bli en tradition.

 Edith får öppna sin allra första julklapp från mig och Christoffer. Vad kan det vara?
 En docka!


Edith älskar dockor! Hon kan sitta och prata med sina dockor hur länge som helt.

Så otroligt fina (och mycket) julklappar vi fick. Här ser ni lite av Ediths. Haha!

Eftersom vi firade jul med Christoffers familj så har vi varit hos min mamma i dag och Edith har fått sina julklappar.

 Vad kan det vara?
 Mormor har fin utsikt. Spanar lite medans mamma öppnar.
 Va, ännu en docka?
 Vilken lycka!
 Haha! Åh, min gullunge! Vill äta upp dig! En mobil fick hon också. Så hon slipper ringa upp moster tidigt på morgonen när mamma är upptagen av sin morgongröt.
Hello Kitty är ett måste från mormor.

Så fina presenter vår fina dotter har fått denna jul. Ska lägga upp mer bilder.

Har ni fått något fint?

2 kommentarer:

  1. Hon är ju bara sååå söt!!!

    Vilken superfin bok ni gjort till Peter! Så fina bilder på alla barn! Verkligen ett jättefint minne!!

    Puss

    SvaraRadera