måndag 3 december 2012

Måndags snack

Det är ju jättemysigt med snö och så men inte så mycket när det är dags att gå ut. Att ta på Edith ytterkläder tar ca 20 min.
Jag blir också påmind om att jag MÅSTE köpa ordentlig vinterjacka och skor. Har nog aldrig haft det någonsin. Haha!

I dag är det dags för Ediths 10 månaders läkarbesök på BVC. Det ska bli roligt men även lite nervöst.
Förra gången blev hon så ledsen. Det var inte så poppis att ligga på ett kallt skötbord medans någon främmande människa drog i henne. Usch, jag tyckte det var hemskt.

I går var det 1a advent. Vi julpyntade sådär lite halvhjärtat. Slängde upp lite. Eftersom vi flyttade in här i Februari med Edith som var nyfödd så har vi inte bestämt riktigt hur vi ska ha det inredningsmässigt och har då inte köpt så mycket.

Längtar tills man har allt i sin egen stil. Vi har börjat med Ediths rum och nu är det snart färdigt.
Nästa rum blir nog köket.


Lite fler bilder från Ica Maxi i Lördags.






Jag är nyfiken. Är det någon som har hittat hit än? Som läste min blogg på mama innan?

1 kommentar: