söndag 16 december 2012

Min prinsessa & Hello Kitty sambo





Lite suddiga bilder. Har tagit flera med den riktigt kameran som jag lägger in sen. Amen hon är bara så söt! Jag har tagit på henne nallens kläder. Hahaha!
Obs! Jag brukar alltså inte klä henne så här. Detta är mer utklädningskläder. Så ingen tror jag är en stage mom. Haha!


I dag fick jag sova ut. Såå skönt! När man vaknar är man dock helt groggy för det hör ju inte till vanligheterna att vakna så sent.
Äntligen sover lilla godingen sött. Det är mycket som händer nu. En ny tand på gång, hon har börjat försöka krypa och så har hon haft så svårt att bajsa.

Jag vet att det inte är ovanligt men det är så himla synd om henne då. Hon krystar och försöker medans hon gråter. Usch det skär i hjärtat.

Nu är det bättre men Christoffer åkte och inhandlade katrinplommon och päronpure. För säkerthetskull.


Det ska bli underbart att det snart är jul och att Christoffer ska vara ledig så länge med oss.
I går började vi planera inför julafton. Vi blir 8 st. Precis lagom. Det är synd vi inte kan sitta i vårt uterum. Där är helt för kallt. Vi ska ta in bordet därifrån och sätta i vardagsrummet. Det blir säkert jättebra.

Helgen går så fruktansvärt fort. Man vill göra så mycket. Mest pimsa i Ediths rum. Jag vill hitta fina ramar till bra pris. Vart kan jag hitta det?
I hennes fönster ska det hänga en liten lampa från Sebra. Ett danskt märke. Älskar deras saker.
Sjukt fina!



Trött pappa. Haha!


1 kommentar:

  1. Så söt:)
    Trevlig söndag
    Kramar från Victoria på www.victoriasprovkök.se

    SvaraRadera