tisdag 4 december 2012

Vinkväll

I dag gick jag och Edith ut tidigt för att träffa Sabina och Noell. Vi hängde på Ica Maxi.

Kollade runt, fikade och snackade. På vägen hem kunde vi snacka loss mer när våra godingar sov gott i vagnen. Det är så underbart att bara få prata om allt möjligt. Särskilt med någon som har barn själv.

Att ge och få råd av varandra. Det betyder så mycket.

Jag är helt slut av att traska i detta vädret. Mina strumpor är helt genomblöta för jag har bara gympaskor. Haha! Jag måste införskaffa bra vinterskor.

Jag tänkte mig såna här



Men nu såg jag att dom kostar typ 4000 kr??!! Kan det stämma?? My god!



I dag ska jag hem till Petra och dricka wiine. Det ska bli riktigt roligt. Första gången vi träffas utan barn.
Hennes döttrar Laura och Olivia är ju hemma men då sussar de nog.

Lite busigt så här på en Tisdag. Det som är lyxen med mammaledighet.

Bara för det så måste jag ju avsluta med någon uppiggande låt.....



Haha vilka minnen!

1 kommentar:

  1. tack för en super mysig ica dejt : )
    finns ju billigare kopior av den skon med, tror de är bra med : )
    puss och kram från oss

    SvaraRadera