lördag 1 december 2012

Kusinträff på Ica Maxi


Jag blir galen! Det tar så lång tid att lära sig hur en ny blogg fungerar. Det är inte lika roligt att skriva när man inte får rätt på det. 

Men det kommer så smått (får jag hoppas haha) och då blir bloggen här lite roligare.

I dag är det den 1e December. Det är inte klokt! Christoffer är i väg och byter till vinterdäck och Edith sover. Nu borde jag ju städa. Eh..ja. Det ska bli så mysigt att julpynta på Söndag!

I dag ska vi pimsa mer i hennes rum. Jag ska ta bilder med en riktigt kamera och lägga ut så ni får se.

I går var det kusinträff på Ica Maxi med kusinerna. Vi åt korv och hade det mysigt. Hallå svennebanan!
Kusinerna hade det så kul tillsammans. Jag och min syster Julia var dock helt svettiga och färdiga efteråt. Haha!

Jag, Edith, Ellie & Bella. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar